20 Mart 2009 Cuma

2 Film 1Den:)

Life is Beautiful (Hayat Güzeldir) müthiş bir film!Arşivinizde yer almalı hatta sık sık izlenilesi bir film.Komediyle başlayan sonrasında duygusallaştıran ve sonuna doğru ise resmen bir dram.Bir babanın eşine ve özellikle oğluna olan sevgisini en güzel gösteren film bence.Imdb puanı 8.4 tür ve en iyi 250 film arasında 84. sıradadır.

Terminal filmini az önce izledim; ama maalesef beğenmedim!Tom Hanks'ın oyunculuğu izlenmeye değer kesinlikle, izlerken sırf onun için izledim..Şaşırdım doğrusu daha iyi bir film bekliyordum.

5 yorum:

Jojee dedi ki...

bende bir kaç kere niyetlenip izlememiştim terminali

KokoSh dedi ki...

boşwer izleme jojeee!

Gizem. dedi ki...

ilk film süper!terminal ise poff yani izle izle bitmiyoo:))

not:blogunu yeni keşfettim pek bi sevdim :)

kkkk dedi ki...

Terminal filmi benim favorilerimden biri aslinda cnm.Hatta birkac kez izledim her defasindada ayri ayri bittim filme.

KokoSh dedi ki...

pamuk;bncede yane sıkldım izlerken!herzamn beklerim bloguma ben seninkini takipteyim:D

caprice;alalala bende mi bi sorun war yaa beğenmedim ben:D

kaç kişi kokoshlanıyor:)