1 Mayıs 2009 Cuma

Leighton Meester




Senenin tüm modalarını üzerinde taşıyor Leighton..Ayakkabılar çok şık ve çantasıyla çok uyumlu ki kombilerde en çok dikkat ettiğim şey ayakkabı çanta uyumudur.Elbisenin ön kısmı fermuar niteliğinde ki; fermuarların da görünür olması popüler bu sezon.En müthiş kısma gelirsek elbisenin sırtı..Söyleyecek birşey bulamıyorumm!Ben bu kombini çoook beğendimm.(Buarada Aşk-ı Memnu'da Sevil Hanım'ın denediği elbisee hatırlarsanız;)) Ama her zamanki gibi saç yine olmamış; ne modeli güzel ne de rengi!Tenini çok solgun gösteriyor bu saç rengi bencee...


9 yorum:

kkkk dedi ki...

bu ayakkabilari ilk giyen bu herhalde

Malla dedi ki...

Tam Aşk-ı Memnu' da gördüm diyecektim,hakketen aynısıı: Sırt dekoltesi için senle aynı fikirdeyim:)

KokoSh dedi ki...

caprice bilmiyorum ilk giyen kim?:(
mallacım Aşk_ı Memnu yu sırf kıyafetler için izliyorum yahu:)

Serap dedi ki...

Sanki ayaklarını çok kaba göstermiş. Ayak bileğinde öyle bir yerde bitmiş ki ondan sanırım.

KokoSh dedi ki...

eed ayakkabı tuhaf bir noktada bitmiş serapcım

Jojee dedi ki...

aynı konuyu koymuşuz:) aşkı memnudaki giysiyi hatırlamışız hemen:))
demek ki ikimzde aynı diziye vurgunuz saçları benimde hiç hoşuma gitmedi:S

KokoSh dedi ki...

eed az önce gödüm seninkini:))
zevklerimiz ayı Jojeeciğim mckss

caramel macchiato dedi ki...

ben bu hatunu seviyorum ya... ama o nasıl bir saç rengidir?? çok yanlış bir karar bence...

bir deee bu ayakkabıları sevmeyen tek kişi değilim di mi :)

KokoSh dedi ki...

caramel macchiato bende çok kaba buluyorum bu aykkabılarıı yalnız diilsinn yane:)

kaç kişi kokoshlanıyor:)