26 Haziran 2009 Cuma

mimlenmişim:)

Uzun zamandır yoktumm:( Finaller, balo derken..(Buarada balo resimlerii yakında gelecekk:))Kandilimi kutlayan, bana başarılar dileyen herkesiii öpüyorumm çookkkk!Lizzy'cim ve Nihan'cım beni mimlemiş buarada:=)



*Önce şunu belirtiyim ki makyajla çok aram yoktur!!:)





1. İlk kez makyaj yapmaya kaç yaşındayken başladın?
Orta okulun son dönemlerinde gözüme siyah kalem çekmekle başladı herşey:)














2. Aldığın ilk makyaj malzemesi neydi ve hangi markaydı?
Catherine Arley diye bir marka vardı dimi?:) O markadan rujum vardııı..






















3. Makyaj senin için günlük basit bir rutin mi yoksa hastalık mı?
Rutin bence..Alışkanlık olduğu için birşeyler sürmeden çıkamıyorsunn:)Makyajsız çıktığın zaman ''aa hastamısın çok solgun görünüyorsun!?'' modu oluyor..












4. Karşılaştığın her güzel makyaj malzemesini çılgınca arzuluyor musun?
Hayırr:) Kokuluysaa bazen:)






















5. Hiç MAC kullandın mı? Kullandıysan, "işte bu en harika ürünü!" diyebileceğin tek bir ürün söyle bana.
Hayır kullanmadımm:(






















6. Her genç kızın favori bir siyah göz kalemi vardır. Senin favori göz kaleminin markası ve rengi?
Siyah ve Max Factor


















7.Vazgeçemediğin, elinin altında en az üç-dört tane bulundurduğun favori rimelinin markası?
Avon..





















8. Makyaj alışverişini en çok hangi mağazadan (tekin acar v.b.) /web sitesinden (strawberry v.b.) yapıyorsun?
Watsons

























9. Makyaj malzemelerini nerede saklıyorsun?
Makyaj çantamda nerde olabilir kiii:)

























10. Makyaj alışverişine aylık ne kadarlık bir bütçe ayırıyorsun?
Ürünlerimin bitmesine göre değişiyor..Bazen bir bakıyorum herşeyim bitmişş!O zaman baya bir bütçe ayırmak zorunda kalıyorum!


















11. Severek takip ettiğin bir yerli ve bir yabancı makyaj blogunu yazar mısın?
Takip ettiğim bloglarda varsa makyajla ilgili post okurum ama özellikle takip ettiğim bloglar yok!






















12. Yerli makyaj markalarından favorin hangisi?
Flormarr






















13. Hangi goz makyaji temizleyiciyi kullaniyorsun?
Neutrogena
























14. Hangi makyaj çıkarıcıyı kullanıyorsun?
Neutrogena






















15. Ten ve goz rengin?
Buğday rengi ve kahverengii























16."Onsuz yapamam!" dedigin kozmetik markasi?
Pudrada Maybelline, ojede Flormar, allıkta Alix Avien

























17. Klasik bir soru: makyaj cantana sadece uc sey koymaya hakkin olsa neler alirdin?
Şeftali tonlarındaki allığım, aynı tonlardaki rujum ve rimel























18. Bu mim dalgasini hangi bloglara gondereceksin?
Açıkçası kimler yaptı bu mimi bilmiyorum!!Bursa'da moda, caprice ve engindeniz e gönderiyorum...

2 yorum:

kkkk dedi ki...

saol cnm mim icin ilk firsatta cvp vericem ama bu ara cidden cok yogunum sizleri de cok ozledim umarim herkes iidir.

KokoSh dedi ki...

çok uzun zamandır yoksun tatlım gerçi bnde yeni döndüm aleme:)seni de bekliyorum öptmm

kaç kişi kokoshlanıyor:)