2 Temmuz 2009 Perşembe

Sıla Gençoğlu

















Sıla 80 doğumlu; genç, başarılı, dinamik, güzel bir bayan..Son günlerde ''İnşallah'' adlı şarkısıyla yeniden ilgimi çekmeye başlayan Sıla'ya blogumda da yer vermek istedim.İlk olarak ...Dan sonra.. ile Kenan Doğulu'yla piyasada yerini aldı.Ama sonra öğrendim ki Ferhat Göçer'in Yolun Açık Olsun, Vur kadehi Ustam; Emel Müftüoğlu'nun Eğlenilecek Kızlar, Evlenilecek Kızlar; Kenan Doğulu'nun ise Demedi Deme, Boğaziçi adlı şarkılarını Sıla yazmışş.Bir de Sıla dizisinin müziğini hatırlarsınız ''Töre''..Hem genç hem başarılı..İşte böyle bayanlara bayılıyorumm..




5 yorum:

Adsız dedi ki...

SILA'ya aşığım ben resmen :)) Şarkılarında ayrım yapmam hepsini çok seviyorum..şarkı söylemekten çok yazıyor zaten kendisinin kalemi çok iyi..bende blogumda bahsettim SILA'dan...

KokoSh dedi ki...

pinksugar aynennnn:)katılıorum sana her konuda!ama blogunda görmemişim ya dur bir göz atıyımm:)

Yılmaz Barış dedi ki...

bu albümüde güzeldi ama önceki daha iyiydi

Adsız dedi ki...

bence sılanın ilk albümünden korkma* adlı şarkıyı dinlemelisiniz..2.albümündede yara bende* çok fazla güzel bi şarkı tavsiye ederim..

KokoSh dedi ki...

adsızz hemen dinlicem çok merak ettimmm

kaç kişi kokoshlanıyor:)