23 Kasım 2009 Pazartesi

doumgünü kombinim & Voice Club



Bildiğiniz üzere cuma gecesi olan doğumgünümü, cumartesi gecesi Voice Club'da kutladık 25 kişi:)Voice Club Fancy'nin işletmecisi tarafından 1 ay önce açılmış yeni bir mekan.Her perşembe Tan çıkıyormuş..En kısa zamanda bir perşembe günü gitmeye karar verdik:)Mekanın dekorasyonu,müzikler,hizmet oldukça iyi.Dj'i de unutmamak lazım eğlendiriyor doğrusu..
Kombinime gelincee; üstü leoparlı bir omzu düşük, altı ise fırfırlı olan elbise Koton'dan.Koton'un bu seneki koleksiyonu çook güzel, Hakan Yıldırım'ın eli değdiği için sanırım.Gördüğüm gibi bayıldım ve aldım.Ve daha bir çok beğendiğim gece elbisesi oldu.Sıra sıra alıcam hepsinii:)
Ayakkabılar Deichman..
Çanta Prada..
Yeniden doğumgünümü kutlayan herkese teşekkür ediyorum ve kocaman öpüyoruummm...:)

14 yorum:

kkkk dedi ki...

Elbisen cok guzelmis canim aksesuarlarinda ama benim asil bittigim yer saclarin oldu cok hos bir model bu saclarimi kestirdigime uzuldugumu farkettim biran ama bu modelin bana ne kadar cok yakistigini farkedince icim rahatladi hehehehe optumm canim cokk tekrardan iyi ki dogdun

Sıla Yılmaz dedi ki...

tekrardan mutlu yıllar canım :)

Duygu dedi ki...

çok hoş olmuşsun tatlım,nice yıllara!

Dominika dedi ki...

Çok şıkmışsın. pembe leoparlı tek askılı bir üst'ü Kim Kardashian giymişti. Birden seni görünce o geldi aklıma :)

chunlibeauty dedi ki...

cok güzel olmu$sun canım ayakkabı ve cantana bayıldımm!! bu arada bende bu sene kotondakı elbiseleri cok begendim

KokoSh dedi ki...

caprice saçlarımı at kuyruğu yaptırıp kuyruğa da krepe attırdım güsel oldu :)kısa saçlarda çok moda bu dönem keşke bnmde saçlarım düz olsada kestirsemmm:)

siu cum long weekend e gitcektik son anda wazgeçildi:)biraz kalabalık oldğumuzdan tanadık yere gitmek daha makbul geldii:)teşekkürler ttlm yenidenn

duygucum teşekkür ederimmmm:)

dominika merak ettim bak şimdii görsem keşke ..

chunli beauty saol cnmm..Koton kendini aştı gerçekten bu sene..

eliBubbly dedi ki...

mutlu yillarrr, bu arada cantan super guzel otesiiymis, bayildim ;)

selenimo dedi ki...

ayakkablar çok gzlmş cnm ne zmn almştın?

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Vavvvv harikasın canım.
Nice mutlu yıllara!
Sevgiler...

KokoSh dedi ki...

sslenimo 1 2 ay oldu ama hala var ayakkabılar en son gittiğimde de wardı.40 tl gibi ucuzz bi meblağ hemde:)

elibubbly teşekkrler cnmm bnde bu çantamı çok seviyorumm:)

şanslııcıımmm saol canm benmmmm:)

kkkk dedi ki...

aslinda benim saclarimda dalgali ama hergun duzlestiriyorum elim mahkum :(

KokoSh dedi ki...

caprice iyi cesaret walla bravo canım:)

Jojee dedi ki...

çok tatlı olmuşsun canım geçmiş doğum günün kutlu olsun

KokoSh dedi ki...

saol jojee cimm muckss

kaç kişi kokoshlanıyor:)