11 Aralık 2009 Cuma

Melekler ve Şeytanlar//Adab-ı Muaşeret//Ayakta Kal

Melekler ve Şeytanlar adlı kitabı zaten okumuştum yıllar önce ancak filmini daha yeni izleyebildim.Tabiki kitaba göre daha sönük kalmış film.Ama yine de güzeldi.Ben heyecanla izledim soluksuz. Da Vinci Şifresi'nden de daha iyiydi.Bence izleyinn, şu ana kadar izlemediyseniz tabi:):)
Beğenmedim ve güzel kadroya yazık olmuş diyorum.Hababam Sınıfı tarzıı bir film.Ve araştırdığıma göre de pek çok filmin benzeri sahneler varmış.Ya bir adam var ki nedense bana çok itici geliyor;Yıldırım Öcek.Avrupa Yakası'nda Selin'in babası rolündeki bey.Sevmiyorum bu adamı yaww!!

Boşluktan, sıkıntıdan dolayı izlenmiş tırtovski bi film:)Konu klasik; zengin kız, fakir oğlan veee mutlu sonn!!Bence artık böyle filmleri çekmek için para harcamasınlar boşuna ya!

4 yorum:

Adsız dedi ki...

melekler ve şeytanları ilzeidm, gerçekten güzel bir filmdi..

tabi kitabını okumadım :)

_irm_ dedi ki...

ayakta kal kadar saçma biten bir film izlemedim..nerden nereye geldii saçma bi sondu..seemedim ben hiç!!

zeynepin sesi dedi ki...

melekler ve şeytanları ben de beğendim..kitabını okumadım ama film gayet güzeldi..uykum gelse de sonuna kadar bekledim :)

KokoSh dedi ki...

bahaar cım bence kitabını da oku boş zaman bulursann filmden daha güselll..

irmcim cnm film baştan sona saçmalaıktı zatiii boşwer:)

zeynepcim bu filmde uyku gelirmii yaww bn gözümü kırpmadan izledimm:)

kaç kişi kokoshlanıyor:)