24 Şubat 2010 Çarşamba

Sheldon Cooper

Dizilerin en zekicesi budur.Blog aleminden bile beni koparan, çok kısa sürede 2 sezonunu da bitirdiğim dizi The Big Ben Theory..Artık replikleri kim yazıyorsa, kim kuruyorsa bu akla zarar cümleleri helal olsun.Beyin fırtınası estiriyorlar.20 dakikalık komedi harikası..Başlayınca sezonu bitirmeden kalkmak istemiyor insan.
Sheldon izleme sebebim:)Nasıl ki How I Met Your Mother da Barney varsa, bu dizide de Sheldon eşdeğer.Penny'nin mimikleri, Howard, Raj, Leonard mükemmel hepsi.İlk başladığınızda belki biraz sıkıcı bulabilirsiniz ama zamanla sarar sizi:)
  • En bomba bulduğum şey ise Sheldon'ın kapı çalışı: tıktıktık Penny tıktıktık Penny tıktıktık Penny:)
  • Vee tabikii Sheldon'ın hasta olduğu zamann Penny'e söylettiği şarkı:
    soft kitty, warm kitty, little ball of fur, happy kitty, sleepy kitty, purr purr purr

16 yorum:

yıldız dedi ki...

Ben de geçen hafta 3.sezonun son bölümüne kadar izledim.Sheldona kesinlikle hastayım.Ve aynı noktaları çok sevmişiz.O kapıyı çalışına bayılıyorum.

İzledikçe daha mı komik oldu,yoksa 2.sezonla birlikte daha komik replikler mi yazıldı bilemiyorum.

ANTİGONE dedi ki...

haklısın canım, ben de bayılıyorum ;D

özgün dedi ki...

bu diziyi ben de denk gelince seyrediyorum hatta bizim oğlana süt verirken gece 4.30 da tekrarı oluyodu odturup izliyordum :))
çok pozitif çok tatlı bir dizi.

Ayshenur dedi ki...

himym tadındaysa bende basliim be cnm?(:
barney gibi olan 2. bi karakter daha girse hayatıma hiç fena olmaz hani!

! POSH BUTİK ! dedi ki...

mrb kokosh:) The big bang theory çok sevdiğim bir dizi. Sheldon benim de favorim! Hele izlediysen, o son kapı tıklatma sahnesi süperdi:) Blogun çok şeker, iyi çalışmalar dilerim...

KokoSh dedi ki...

Yıldızcım ilk sezonda dedğin gibi çok komik değildi belki ama 2 . ve 3. sezon yerlere yattım gülerken ya:)
sende bnm gibi hem çok dizi hemde film izliosun ttlm:)takibindeyimm...


Antigone eevt şekerciimm çok şirinn diilmi yaa:)


Özgün cüm canım ne şirin bebeğine süt vermek ay çok hoşuma gittii:)


Ayshenur konseptler farklı tatlım ama hımym ı sevdiysen bnce bunu da sewersin:)bi dene istersennn..


poshbutik mrblar ttlm:)bn 3. sezon 13. bölümdeyimm hangi sahneyi diosun anlamadım ama:)saol şekercim iyi dileklerin için mucksss

Yeşim dedi ki...

Biz de eşimle severek seyrediyoruz :) çizgi roman dükkanındaki hallerine bayılıyorum. Sheldon'ın takıntılı halleri, Leonard'ın Penny'e olan aşkını itiraf edemeyişi ve Raj hastayım Raj'a :)

Adsız dedi ki...

ben hiç izlemedim canım ama çok övüyorlar bu diziyi.. o kdr cok dizim var ki biriken yogunluktan izleyemediğim bunuda indirip arşivliyim.

Kasux dedi ki...

bende bitiyom lann bunlara

nily21 dedi ki...

hastasıyım :))) ayrıca 2. sezondan sonra daha komikleştiği fikrine katılıyorum .. sabırsızlıkla yeni sezonu bekliyorum..

neslihan erzincan özgür dedi ki...

haklısın harika bir dizi:-)

Esra dedi ki...

ben de gördüğüm an bitirmeden kalkamıyorum:)tıktıktık penny tıktık:D çok seviyorum bu dizi ya!

KokoSh dedi ki...

yeşimcim dedğin gibi raj da mükemmel yaa:):)

handancım mutlaka zamanın olunca bigben i izle.pişman olmıcaksın ccnmm..


kasuxx:):)yorumlarının hastasıyım:)


nilgüncüm şuan 3.sezonda dimii?bn en son 3.sezon 13. bölümü izledim ama devamı varmı bakmadım

nesalihancım baya izleyen varmış yalnız diziyii sevindim walla:)

esracious tıktıktık penny:):)Ne şirin bi adam yaa böle alıp sevesim gelio sheldonu:)

naki dedi ki...

sheldon iyide ben leonardcıyım daha dogrusu tipine hastayım :P
pennyle gardrobunu karıstırdıkları bolum vardı süperdi :)

KokoSh dedi ki...

nakii aa unutmuşum o sahneyi şimdi aklıma geldii:)bombaydı ciddenn yaaa:):) leonard'ın tipi bna çok sıkıcı geliooo ama:)

biseyyapmali dedi ki...

dizinin bölümleriini nerden indirebilirim

kaç kişi kokoshlanıyor:)