3 Mart 2010 Çarşamba

Aşk Tadında Romantik Komedi

Eyvah Eyvah gitmek isteyip yer bulamayınca Romantik Komedi'ye gittik.Çoğunuz izlediniz büyük ihtimalle, ama ben de bir kaç laf etmeliyim:)Hollywood tarzı bir film olmakla beraber, 1 saniye dahi sıkılmadım.Aptal sarışın Sinem, mantıklı esmer Burcu ve kariyer odaklı Sedef...Dekorlar, renkler mükemmeldi.Sinem Kobal'a aşık oldum:)Bonusvari saçlarından bende istedim, en kısa zamanda yaptırıcam.Engin Altan sana diyecek laf yok!3 numero belli oldu:)Behlülüllüüüü,Ezell ve Engin:):)

9 yorum:

ŞIKELLA dedi ki...

canım ya hala bende seyredemeyenlerdenim. artık eve alayımda dvd si çıkınca evde izleyim

Scarlet dedi ki...

biraz sex and city tarzındaydı ama engin altannn içinn izlenilirrrr=)

balböcükleri dedi ki...

çok beğenmişsin bende eyvah eyvah a taktım izliimde rahatliiim.

Lil' Jessica dedi ki...

Ben de merak edip koştura koştura gidenlerdenim bu filme.
Ama beklediğimi bulamadım ben açıkçası.
Kişiye göre değişir bu,izlemeyenler izlesin tabiyki :)

Yeşim dedi ki...

Canım, günümüz kutlu olsun :)

KokoSh dedi ki...

şıkellaa evde izle ttlmm bncede :)

scarlet eed cnm öyle de diyebilirz:)

serpilcim bnde eyvah eyvah ı hala izleyemedim bu hafta izlicem inşallh:)

tozpembedünyamdan cnm çok şey beklemedim ben giderken filme açıkçası eğlendim çıktım okadar:):)haklısın yani sende

yeşimcim canım benim saol tatlımmmm:)

KokoSh dedi ki...

janer eed bncede:)

mrw dedi ki...

harika film!!
böyle filmlerin devamı gelir umarım..!!

KokoSh dedi ki...

mrw cm bu bi gelişem tabi bu sektör için..umarım dewamı olurr dedğin gibii

kaç kişi kokoshlanıyor:)