3 Mart 2010 Çarşamba

Aşk Tadında Romantik Komedi

Eyvah Eyvah gitmek isteyip yer bulamayınca Romantik Komedi'ye gittik.Çoğunuz izlediniz büyük ihtimalle, ama ben de bir kaç laf etmeliyim:)Hollywood tarzı bir film olmakla beraber, 1 saniye dahi sıkılmadım.Aptal sarışın Sinem, mantıklı esmer Burcu ve kariyer odaklı Sedef...Dekorlar, renkler mükemmeldi.Sinem Kobal'a aşık oldum:)Bonusvari saçlarından bende istedim, en kısa zamanda yaptırıcam.Engin Altan sana diyecek laf yok!3 numero belli oldu:)Behlülüllüüüü,Ezell ve Engin:):)

11 yorum:

ŞIKELLA dedi ki...

canım ya hala bende seyredemeyenlerdenim. artık eve alayımda dvd si çıkınca evde izleyim

Scarlet dedi ki...

biraz sex and city tarzındaydı ama engin altannn içinn izlenilirrrr=)

SerpiL dedi ki...

çok beğenmişsin bende eyvah eyvah a taktım izliimde rahatliiim.

Toz Pembe Dünyamdan dedi ki...

Ben de merak edip koştura koştura gidenlerdenim bu filme.
Ama beklediğimi bulamadım ben açıkçası.
Kişiye göre değişir bu,izlemeyenler izlesin tabiyki :)

Yeşim dedi ki...

Canım, günümüz kutlu olsun :)

-KoKosh- dedi ki...

şıkellaa evde izle ttlmm bncede :)

scarlet eed cnm öyle de diyebilirz:)

serpilcim bnde eyvah eyvah ı hala izleyemedim bu hafta izlicem inşallh:)

tozpembedünyamdan cnm çok şey beklemedim ben giderken filme açıkçası eğlendim çıktım okadar:):)haklısın yani sende

yeşimcim canım benim saol tatlımmmm:)

janer dedi ki...

cok hosuma gitti tesekkur ederim bu film izlemeli herkes..

-KoKosh- dedi ki...

janer eed bncede:)

mrw dedi ki...

harika film!!
böyle filmlerin devamı gelir umarım..!!

-KoKosh- dedi ki...

mrw cm bu bi gelişem tabi bu sektör için..umarım dewamı olurr dedğin gibii

Adsız dedi ki...

ooo bu konu tam benlik bunun aynısı birde film izlerken görmüştüm adam kadınla fena sikişiyordu. Ben sandım oyun oynayacaklar. Aynısı bir de özderede görmüştüm. orda bi adam sağlık bilgileri veriyordu. O adama sordum izmirde satilik dükkan varmı diye. ama yokmuş :) Onada dedim ki boş boş oturma git film seyretfilm seyrederken onaMusallat olan biri gelmiş.Sonra onuaramak içinhayatın en hızlı olduğu yerlere gitmiş.ve oralarda special life aramış. ve istediğini bulmuş onun istediğigüzel hayatmış :)

kaç kişi kokoshlanıyor:)