28 Şubat 2009 Cumartesi

Ev Sineması!

Bugün Aşk Tutulması'nı izledim önce!Türk sinemasının son yıllardaki atağı beni çok sevindiriyor ve her Türk filmine de gitmeye çalışıyorum..Çok güzel yapıtlar da oluyor aynı zamanda..Bu filmi hoş 2 saat geçirmek isteyenler izleyebilir; ki eğer erkek arkadaşınız fenerbahçeliyse onla izlemek tadından yenmez:)Fahriye Evcen cidden güzelmiş bir kez daha anladım=)


Daha sonra da Yes Man'i izledim!Çok büyük bir hevesle başladım ama maalesef pek beğenmedim!Komik sahne dahi yoktu..Ayrıca Jim Carrey'i de yaşlanmış buldum ve çok şaşırdım!(acaba film için makyaj mı yapılmış diye bile düşündüm)Zooey Deschanel mükemmeldii çok cici bir kızz..Daha önce Mistik Olay'da da izlemiştim!

1 yorum:

kkkk dedi ki...

Ask tutulmasini mutlaka izleyin bayanlar bayilacaksiniz benden soylemesi

kaç kişi kokoshlanıyor:)