17 Nisan 2009 Cuma

12 Monkeys/ From Dusk Till Dawn

Bilim kurgu filmlerini hiç sevmem ama 12 maymun mükemmel gerçekten..

En çok ilgimi çeken nokta her yabancı filmde önümüze çıkan sevişme sahnesi bu filme yok alkışlarr...

Brad Pitt nasıl deli rolü yapıyor benim aklım almadı süperrr!

95 yapımı bir film ve imdb'den 8.1 puan almıştır ..





96 yapımı quentin tarantino'nun filmii

Filmin ilk yarısı ile ikinci yarısı tamamen birbirinden farklı.Hırsızlık, cinayet, insan kaçırma derken bi anda vampirler ortaya çıkıyor!

Devam filmleri de çekilmiş ancak ben izlemeyi düşünmüyorum

Salma Hayek'in bir sahnesi var kii çok kısa olmasına rağmen filmin üzerine çıkmış.Ayrıca quentin tarantino'nun ayak fetişisti olduğunu duymuştum; Salma Hayek'in dans sahnesinde bunun doğru olduğunu anladım

George Clooney her zamanki gibi çok yakışıklıydı özellikle dövmesiyle!

Hiç yorum yok:

kaç kişi kokoshlanıyor:)