10 Nisan 2009 Cuma

Twilight/Benjamin Button/Seven Pounds

*Çok beğendimmmm!!!Yaşanan aşkı ben hissettim izlerkenn.Robert Pattinson'un bakışı, mimikleri, oyunculuğu süperr!




*Kitabının çok güzel olduğunu duymuştum daha önceden; ama hep bir önyargı olmuştu 'vampirlerin aşkı mıı??komedii ya!!' diye.Oluyormuş hem de müthiş oluyormuşş:)





*2.side çekiliyormuşşş çok mutluyum.






*Heroes dizisini hatırlattı bana arada; geleceği görme, resim çizme, hızlı hareket edebilme vb.





*Tek izlemeyen insan ben kalmıştım sanırım:D







*Daha önce olmayan tarzda bir film ancak fazla uzun!







*Finans Emeklilik reklamı Benjamin'den mi özenilmiş yoksa tam tersi mi:D







*Yaşlı görünümü çocuk Benjamin'in Daisy'e olan ilgisi zaman zaman mide bulandırıcı etki yapmışştır!






*Makyajlar çok güzel gerçekten!







*Bu filmi de izleyince Slumdog Millionaire Oscarı hakederek almış dedim.







*Bradd Love u:)



*İlk 1 saat hiç birşey anlamadım desem yeridir:( Ağır gidiyor, zaman zaman daralıyorsun izlerken:D















*Will Smith her zamanki gibi müthiş bir oyunculuk sergiliyor.Sadece onun için bile izlenir!















*Denizanalarını zaten sevmezdim iyice tiksindim:)















*Flashbackler de çok moda oldu son yıllarda dizilerde filmlerdee















*En sevdiğim sahne Emily suyla dolu küvette uzanıyor başını suya sokarak sevdiği adamın ona verdiği kalbin atışlarını duymaya çalışıyor!!

2 yorum:

nergisce dedi ki...

twilight´ti bu aksam kuzenimde önerdi, anlata anlata bitiremedi:) buradada görnce sasirdim. film tanitimlari cok iyi oluyor:)bi firstai bulup izlenmeli bakalim:)

KokoSh dedi ki...

hiç sıkılmadan izleyeceğine eminim Nergisce :)

kaç kişi kokoshlanıyor:)